Thursday, June 2, 2011

what kind of girl???


Assalamualaikum....firstly....nk kenalkn diri...name aku HIDAYAH....n i am a kind of girl with a lot of bad attitude.....not perfect....not "ayu" as byk2 pompuan....not chantek....not nice...n everthing is not....

Not going to be very humble sampai org bace pn rase nk termuntah n menyampah.....just wanna say...i am a simple girl...with a simple needs...and simple thoughts.....

Ape tujuan aku tulis sume nih??? because i wanna make it clear....ramai yg x kenal sape HIDAYAH kn??? means...kenal btl2 la sifat burok aku nih...huhuhu....pas korg btl2 kenal...kompem lg nyampah nk kwn ngn aku...sure!!!

I am a kind of girl yg hanya kecoh dlm blog ni jeh....dlm blog punye la pjg berceloteh.....tp kt dunia luar....totally differ!!! even nk suh bg sepatah 2 kate pn mmg x sanggup...

HIDAYAH mmg dah dilahirkn kt dunia ni ngan sifat yg x bape nk banyak ckp....pendiam....xperamah kerrr??? or sombong??? yup...xdinafikn ramai yg ckp aku ni x peramah n sombong gak...welll....aku x marah...nk wat canne...huhuhu....

Even dikalangn sedara mara yg riuh rendah pn kdg2 aku x byk ckp....dah nk wat canne....aku mmg mcm nih?? nk pakse aku ckp canne?? kdg2 aku puas pakse diri sndiri nk bercakap...tp laen plak jadik...aisshhh...org ckp aku syok sndiri lak....

Aku mmg hanya ckp yg perlu saje sumtimes....n kalo ngn org yg br kenal...or x bape nk bese...mmg cket jela bercakap...xpn juz hai2...n plg kurang juz simple smile....so...thats means x peramah kn...huhu....yes!!! aku mmg x peramah....

bile jumpe org2 yg aku x bp kenal...lg2 org yg xkenal....mmg la aku wat xtau jer.....kdg2 senyum jela.....so...aku mmg seorg yg sombong.....

tp kalo da btl2 kenal aku....aku la manusia yg plg byk ckp...plg ska nyakat org...plg ska wat loyar buruk...cume nk smpai ke tahap 2...wow!!! perlu mase yg sgt lame kot.....n ni slh 1 sifat buruk aku....huh!!

Aku bkn x cube jd seorg yg kecoh nih...da cube...tp aku rase benci giler kt diri sndiri lepas 2...huhu..contohnye....

Aku skola asrama dr form 1 smpai form 5...aku ni bknlah anti sosial...ramai jerr kwn2....kwn pompuan pn ramai...kwn laki pn ramai....tp mcm mane aku berkomunikasi ngn diorg nih sgt2 lah berbeza....hah!! ape aku ckp nih?? msti korg x paham..ok2....mcm nihhhh...

berbeza 2 mksdnye.....mmmm.....penah la aku join sekelompok kwn2 girl aku ngah bergurau senda ngn boyz....n aku xkn join ape pn yg diorg ckp...aku juz duduk n dengar jeppp....hahahhaa....ngok je aku kn???aku terpikir gak sbb pe....

kali ke 2....aku try plak yg laen...kali ni...aku cube jd sekecoh yg mungkin....OMG.....aku sangat benci diri sendiri lepas tuh....huhuhu.....aku xley jadi org laen semata2 sbb xnk jadi pendiam kn???huhuhu...lepas 2...aku stay ngn perangai buruk aku....

yess!! aku hanya boley kecoh ngn certain2 org jepppp....n itu adalah sifat buruk aku!!!! hope korg x benci aku lepas bace nih...huhuhu...

dan seiring ngn mase HIDAYAH akan cube jadi se peramah yg mungkin ngn sape2 je yg die jumpe....x kn jd sombong ngn sape2....aku slalu cube kot...huhuhu.....tp cm x berjaya....so.....kwn2 still nk kwn ngn aku pas tau perangai burookk aku nih?? sorry...im not perfect....juz hope....kwn2 yg sejati jer yg ley terime kekurangn aku nih...n kdg2 kwn2 sgt memainkn peranan.....tq kwn2.....


n x lupe jugak...jutaan sorry kepade sesape yg amat2 terase ati ngn akuuuu......sorryyy...sbb xpenah bermaksud utk jadi tidak peramah or sombong...aku akan cube sedaya upaya buang sifat buroookkkk ni!!!! argghhh!!!!!


sekian dr HIDAYAH.....

No comments:

Post a Comment