Friday, June 3, 2011

Dream???


Dream....Mimpi....Impian...Cita2...or angan2...rite?? dan Dream adalah sesuatu yg sangat ssh utk kt gapai rite??? bende yg ssh utk kt gapai ni la slalunye org panggil mimpi.....or dream....


Slalu kt denga org ade mcm2 dream...dream car...dream house...dream guy...dream girl....whatever..... tp x sume dream2 ni kt akan dpt.....slalunye x dpt la..senang cite....so...arini aku nk cite sal dream guy...haha...yela...sbb aku pompuan kn....

Slalu kalo org tanye aku....camne dream guy ko??? hahahha....aku akan gelak...sbb aku xtau nk jawab pe....sbb nye...aku xpenah plak letak kriteria2 or syarat2 utk berkwn ngn org nih.....

Dream guy kalo kt slalu denga...mesti lah seorg yg kacak...hot gilerr.....superb r....terbaek!!....wow!!! mmg dream la kn...hahaha....mmg dream bg aku la...sbb x mungkin la aku yg x bape nk chantek ni demand2 nk dream guy org2 yg hotzz giler cm kt bwh ni....ewwww!!!



X layak kot....masih sedar diri lg...hahhaa......n aku pn xde la ber "dream" nk lelaki hotzz giler nih...huh!! cukuplerr sekadar penyejuk mata memandang...2 pn da nice kn... (^_^).....


Dan....slalunye org nak dream guy bukan setakat hotzzz + hensem...tp poketnye juga kene hensem...hahaha...cam anak2 datukkk....anak2 tan sri....wooooo!!!.....tp kn...anak2 dato n tan sri 2...bapak diorg je yg kayo...watpo kn...hahaha....Slalu sangat la aku denga nak jodohkn anak2 diorg ngn lelaki2 kaya sbb ley menjamin mase depan katenye....iyewww kewww??? hahaha...jawab la sndiri....

X dinafikan la....duit mmg sangat penting kalo nk hidup skrg nih....tp duit bukan segalanye....kalo duit berjuta2 smpai mati pn x abis.....tp hidup x happy...ape maknenye hidup?? kan2??? duit boley carik....kebahagiaan hakiki 2 yg susah nk carik...cheewaaah....hebat ayat aku...hahaha...n 1 lagi...duit x ley bwk masuk kubur pn..hehehe....


Ade 1 pepatah org putih " money can buy anything but happiness"....btl tuhh.....so....utk carik dream guy bg aku.....x perlu la nk tgk harta bende kot.....cukuplah sekadar besederhana.....asalkan dapat hidup selesa...alhamdulillah,.....


hahaaha.....So....ape lg slalu org nmpk kalo sebut sal dream guy??...yg ketara 2 bende 2 la kn....tp bg aku...ade 1 lagi.....IMAN....uisshhh....ssh hidup kalo xde iman kn....udah lerr aku ni x bape nk betul...hehehe...so....dream guy slalu nye dikategorikn seorg lelaki yg ley membimbing ke jalan yg benarrr......

Bukanlah demand msti nak ustaz or hafiz quran sekurang2nye....wow!! mcm la aku ni ustazah plak kn...cm xlayak la nk demand cm2....so...cukuplah yg tau serba sedikit soal2 agama....jgn xtau lgsg...mmg ssh ler kn...hehehe....at least ley giude aku....biasala...pompuan ni sinonim ngn sifat lalai....lelaki la yg slalu kene ingatkn....so...cam2 la....(^_^)....

Dah 3 perkara aku sebut kt atas tuhhh..... 1: hotzzz.... 2: duit ......3: iman.....

hahahaha.....so....2 adalah yg major2 la....yg minor2 ni cm bese la kn.....

Semua org pn mesti nk yg jujur....setia....penyayang....ikhlas....romantik....(^_^).....hahaha....ape lg eh???

ooo...paling penting......sudi terima kekurangan n kelebihan ...huhuhu.....



So...tamat sudeyyy celoteh aku mengenai dream.....tq...(^_^)....

No comments:

Post a Comment