Wednesday, June 22, 2011

LETTER FOR "KAWAN"

Rase cam semalam sume 2 jadi...2 years...aku kumpul kekuatan aku....kekuatan yg ko pernah destroyed dulu....kau mmg xpenah rasa pe yg aku lalui....tp skrg cam sume da jadik terbalik....ko jd cam aku dulu....

Kawan...aku da lama maafkan kau.....aku xpernah berdendam pun....n aku redha je sume yg jadi...smpai aku boley jd sekuat skrg....

tapi aku nk mintak maaf....sebab aku mmg xkan boleh jadi "kawan" kau yg dulu lg...kisah kt dl...ko yang tamatkan...da jadi sejarah pn....its been too late when u came back....its too late kawan....

sebab aku xkn bg peluang utk diri aku di sakiti lg....da cukup da dulu air mata aku kering bile ingt sume ttg ko....i'm deserved to be happy....n now....my heart has been stolen by sumone else....but not u.....

Sorry again.....harapan aku...jadikn kisah dl sebagai pengajaran....jgn pernah wat org cam2...tkt kt terkena semula....n jangan perbodohkan dri kau utk org yg x hargai ko....tp buang org yg slalu hargai ko.....thats a lesson u should learn....

n hope kau akan jumpe "kawan" yg lebey nice dr "kawan" kau yg dl...jgn pernah wat bende yg same pd die...u will regret all ur life...


Sorry again....from your late "kawan"......

No comments:

Post a Comment