Saturday, May 21, 2011

i miss him......


Dari form 1 sampai skrg...aku da blaja dok berjauhan ngn family aku....bile aku balik rumah....saat aku bukak pintu....org pertama yang aku tgk dalam umah adalah tokki....duduk atas kerusi panjang kt ruang tamu....tapi skrg....bile aku balik rumah....kerusi panjang 2 kosong.....aku sangat hiba...tapi aku tutup kehibaan aku 2...aku tau....tokki pn xkn ska aku sedey...cume...aku sangat rindukan die.....

Kekesalan yang tersangat...saat die hembuskn nafas terakhir...aku xde disisi....belum sempat aku balas segala pengorbanan die....belum sempat aku memohon maaf atas keterlanjuran aku berkata....

Aku sampai rumah....mayat dah pun terbujur kaku....tapi inilah takdir...yang hidup pasti akan mati.....

Aku sangat rapat ngn tokki....die membesarkn aku saat ibu bapa aku mencari rezki utk kami.....dari aku kecik...smpai aku besar....tapi aku slalu jugak lawan ckp die...xdengar ckp die...aku sgt sedey bile ingt sume 2...terlalu sedey.....maafkn yaya, tokki....

ya ALLAH...tempatkan allahyarham di tempat yang mulia di sisimu....Ameennn.....

No comments:

Post a Comment