Friday, May 7, 2010

IT JUZ HAPPEN......

Mcm dalam cite filem......
Kisah org ketiga rampas kebahagiaan org laen.....
Orang yg sanggup lakukan apa je demi nk puaskn ati sendiri.....
tp wat org laen merana....
xsangka ape yg aku tgk dalam filem 2 btl2 terjadi kat salah sorg famili aku....
Aku sgt sedey.....xdpt nk digambarkn dgn kata2 lg perasaan aku....
lukakan ati die same cam lukakan ati aku......
aku sgt2 tersentuh....
bile aku pandang segenap rumah penuh dgn brg2 persiapan....
rumah pn da hampir renovate utk majlis....
hampir 50% da lengkap.....
tapi semua hancor......
aku xsangka lelaki yg sgt dipercayai oleh famili aku....
yg diharap ley bagi sinar kebahagiaan kat kaklong....
sggp khianati kami camni.....
menitis air mata aku bile aku terjumpa 1 buku dlm bilik kaklong....
buku yg lengkap tulis semua budget n kire2 complete utk 1 majlis.....
tapi sume 2 tggl angan2....
tunang die rupenye da kahwin ngn org laen sebulan lalu....
tnapa pengetahuan famili die gak.....
tp aku cam x percaya....
die sebaik2 lelaki yg aku jumpe yg ley bahagiakn kaklong....
tp kenapa die sggp wat camni??
aku xdpt nk tgk kesedihan kaklong....
aku sendiri rase pe yg die tanggung....
aku xtau lg macam mane nk pecaya lelaki...
dari aku umur 18 smapai skrg...
pecaya or x....
aku da jumpe mcm2 lelaki dlm dunia ni....
yg aku rase x sggp lg nk simpan harapan yg akan ada lelaki baek dlm dunia ni.....

No comments:

Post a Comment