Friday, February 12, 2010

MY LIFE NGN KENGKAWAN KAT MICET..

Life kat MICET...xde yang mengagumkan....tp kawan2 la yg wat sume jadi besh.....terutama kepala2 cam kat bawah ni....haha...






4 dara cun 2 dari kanan aku...dani...kak wani.. n kak ila...sentiasa amik peluang utk snap pic...hahaha....life good at MICET with them....yg kat bwh ni lak....roommate aku tp x include boy kat sblh 2..hahaha....yg tgh2 plg menonjol adalah aku.....wee...(^_^)

Pemandu berhemah 2 kak miecah...yg sblh die 2 didi....sebelah kanan aku plak nameng...n belah kiri kerun...1st time kuar same2 as 'girls hang out'.....sbb b4 ni xde kesempatan...huhu...sonok....



Ni plak pic coursemate aku....mesti pelik kn...sume gurls?? haha...actually...ada 3 org boys...tp diorg drop subject ni...n ada gak yg laen2 xinclude...huhu...ni juz separuh je...smntara tggu papa kami (MR RAMLI) dtg....bese la...maen2 dl...haha...ni cluz FOOD INGREDIENT........

No comments:

Post a Comment