Friday, October 21, 2011

Why this happened??


Tersentak seketika time aku merenung ke setiap sudut di penuhi dengan kaum2 lelaki pada waktu yg sepatutnye mereka ke masjid2 utk menyahut seruan Ilahi menunaikn solat Jumaat....why?? kenape?? kenapa diorg x g solat jumaat?? huh!! nak je aku tanye sorg2 yg ade kat c2...setiap peringkat umur ade...baik yg muda...baik yg tua...sume ade la...

bukan fisrt time aku tengok suasana camni...da selalu....aku mmg selalu jugak keluar waktu2 org g sembahyang jumaat nih..alasannye...mungkin shopping mall akan kosong....tp sebaliknye...penuh lg ade la ngn diorg nih...kenapa?? why?? huhuhu....

aku akui mmg aku x la baek sgt nk persoalkn bende ni...tp ni ape yg aku nampak depan mata aku sendiri...dan aku rase aku ade hak utk berkata2....

susah sgt kerr nk g solat jumaat yg diwajibkan atas mereka?? kalo solat jumaat yg seminggu sekali ni pun punye payah nk wat...agak2..kalo solat 5 waktu mcm mane plak yerr?? huhuhu.....tuhan jerr tahu....

Agak pelik kn..ape nk jadi dunia skrg...sepatutnye lelaki sebagai pemimpin kene la jaga semua ni...adusss...mcm mane nk carik calon suami yg ok nih?? :P...ngeeee.....yela...spttnye lelaki yg memimpin pompuan..pas2...bile perangai pompuan x elok..nak salahkn pompuan...

mmmm....renung2kanlah.....dari mana silapnye...sebelum terlambat...beringat2 lah ye kawan2....:)

No comments:

Post a Comment