Saturday, July 9, 2011

Malaysiaku gemilang....


Bak kata pepatah " hujan emas di negara orang..hujan batu d negara sendiri...lebey baek negara sendiri"....xtau la btl ke x pepatah nih...hentam saje...

Sebagai rakyat Malaysia yg sejati...aku sangat2 berbangga digelar "Malaysian".....cket pn x rase rendah diri...nk rase rendah nape..eerrr....wlaupn empunye diri mmg da rendah...hahaha...

.Malaysia hebat what....team football Malaysia pn da makin hebat...wink2...(^^_)....tp aku bkn nk cite sal football....cume nk cite sedikit kekesalan sbgai rakyat Malaysia ngn sesetengah sikap rakayat kt...huhuhu....

Demi nama...pangkat...harta...sesetengah pihak sggp gadaikan maruah negara....X rase bersyukur ke ngn tanah Melayu yg sgt aman makmur...damai permai....

Kalo skrg da mcm nih...sempat ke aku nk idup senang nanti?? Ape la naseb zaman anak2 aku nnti kn?? huhuhu....takut sume back to the future jepp...jadi cam zaman kne jajah....2 bile org luar da msk campur...aissshh...ngeri kn...

Yela...org2 besar x ssh...sbb diorg ley senang lenang...papepn rakyat gak yg kene tanggung derita...aku sedey...sbb aku sangat sayangkn MALAYSIA...huhu...hope keamanan Malaysia akan berkekalan...4eva....Ameennn...

No comments:

Post a Comment